سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

نداره خودتون توضیحش بدید اصلا توضیح و نتیجه همه چی دست خودتونه حتی خودتون میتونید جهنمتون و بهشت کنید میگم جریانشو

حرف دل من

درود و سلام و صلوات و تحیت های همیشگی بر خدا و بر محمد پیامبر عظیم الشان اسلام و بر ال مطهر و بزرگوارش.

الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم

سلام

سلام دوست عزیزم.

خوبی؟

تو خوبی! مگه اینکه ما با گناهامون ناراحتت کنیم مثل امام زمان (عج) که ناراحتش میکنیم.....

نمیخواستم دوباره واست تو وب چیزی بنویسم اما انگار خودت خواستی بنویسم شایدم نه، من یکدفعه به ذهنم رسید که این کارو انجام بدم اما من دوست دارم فکر کنم که تو خواستی....ان شاءالله.

راستش یه حاجت بزرگ دارم که خیلی زیاد برام مهمه، معذرت میخوام که تاریخ معین میکنم "منو ببخش" اما میخوام تا 5 فروردین یعنی تا یه روز بعد از شهادت بانوی دو عالم خانوم حضرت فاطمه الزهرا (س) براورده بشه ان شاءالله.

ازت خواهش میکنم دوست شهیدم کمکم کن تا اون روز حاجت روا بشم دوست عزیزم محمد رضا جان.

اصلا نمیخواستم این مطلبو بنویسم یه دفعه به ذهنم رسید امیدوارم کار خودت باشه عزیزم...

کمکم کن مثل همیشه که به همه کمک میکنی.

ان شاءالله که هر کسی هر حاجتی داره اگر به صلاحشه براورده بشه الهی امین.

راستی نذرمو که میدونی خواهش میکنم قبولش کن.

البته شاید احتیاج نداشته باشی اما تو کتاب یا زهرا خوندم که دوست داشتی حتی بعد از شهادتت زیاد برات فاتحه بخونن و زیاد باقی الصالحات داشته باشی...

عین جملت این بود: "من دوست دارم زیاد برام فاتحه بخونند. زیاد باقی الصالحات داشته باشم. می خوام بعد از مرگ وضعم بهتر بشه. بعد ادامه دادی: من دوست دارم هر کاری می توانم برای مردم انجام بدم. حتی بعد از شهادت! چون حضرت امام گفت: مردم ولی نعمت ما هستند."

پس کمکمون کن. برامون دعا کن.

خیلی میخوام این حاجتم براورده بشه عزیزم کمکم کن .الهی امین.

الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم.

عزیزم خیلی "دوستت دارم" انقدر که حتی خودمم نمی دونم فقط بعضی موقع ها یادم میاد وقتی عمیقا بهت فکر می کنم می فهمم که چقدر دوستت دارم...

شهید تورجی

دوستان عزیزم: لطفا روح شهید محمد رضا تورجی زاده رو با یک فاتحه و یک صلوات و یک یا زهرا(س) شاد کنید.

التماس دعا

یا زهرا


  • ابوالفضل قشقائی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">