سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

نداره خودتون توضیحش بدید اصلا توضیح و نتیجه همه چی دست خودتونه حتی خودتون میتونید جهنمتون و بهشت کنید میگم جریانشو

سلام لطفا بخونید دربارم بحرفید

خوب هستید راستشو بخواید همون طوری که میدونید من اهوازیم وبخاطر مشکلاتی اومدیم اصفهان من عاشق اهوازم ولی اومد شایدم به زورمیخوام کامل بگم براتون همه چی و ولی یواش یواش من اومدم تو استان اصفهان ساکن محسن آباد شدیم تو این اصفهان دوتا چیز من و آروم میکنندالبته(تاجلوتر نرفتم یک چیز جدا ازاون دوتا که خیلی شارژم میکنه رفتن به اهواز پیش بچه ها دوستان بهترین کسای زندگی من که اولیش شیخ احمد نیسی است و دومیش مهدی چرم زاده ودر کنار اینا کسی که یه جورایی الگوم بود رفتن به علی بن مهزیار خیلی کیف میده مخصوصا شبای مراسم دارش که مثل حرم امام رضاس هواییت کردما آره پس خوب گوش بده دارم باگریه میگم تو یه جای عالی درادامه میگم و بعد رفتن به بهترین جا دنیا گلزار شهدای اهواز شباش عالی میدونی چراعالیه چون بهترین هوارو داره تازه هوا خنک میشه بااون آفتاب پراز محبتش که میتابه بهت خیلی صفا داره )وبعدش تو اصفهان رفتن به دوجا اولش گلزار شهدای اصفهان اونم گشتن و بعد رفتن به مزار عشقم الگوم کسی که از اهواز زندگی نامش و شیخ احمد داد رفتن وزیارتش کردن درکنارقبرش وشنیدن صدای قشنگش باورم نمیشه ولی عشقم اینه یه بار دیگه مثل اونوقت از شب تاصبح کنارش بخوابم وبعدش بیام اینجایی که الان هستم تو منطقه ای نزدیک محسن آباد پیادش پانزده دقیقه راهه کیف داره معروفه به امام زاده نرمی که اسمشم ابراهیم بن موسی بن جعفر و پسرش اسماعیل بن ابراهیم بن موسی بن جعفر دوتاشون یه جا بشینم مثل الان تاموتنم گریه کنم باهاش حرف بزنم آل یاسین باصدا فرهمند گوش بدم چه کیفی داره خداییش و بعدش مداحی یا صدای شهید تورجی زاده دنیاییه ها الان باعکس حرفام و میفرستم نگا کنید

  • ابوالفضل قشقائی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">