سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

نداره خودتون توضیحش بدید اصلا توضیح و نتیجه همه چی دست خودتونه حتی خودتون میتونید جهنمتون و بهشت کنید میگم جریانشو

حقیقت براکی سخته

دیروز 

هاشمی نظام را تهدید کرد!


در پی جدی شدن روند دادگاه مهدی هاشمی با 13 اتهام امنیتی _ اقتصادی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه هم نام برده می شود، سایت هاشمی در مطلبی با عنوان "جایگاه اسرار نظام در قلب هاشمی" غیر مستقیم نظام را تهدید کرد که اگر پسرم را از حاشیه امن من خارج کنید و گزندی به وی برسانید سینه ای دارم از اسراری که در صورت افشای آنها تار و پود نظام از هم خواهد پاشید!!!


نوع ادبیات مطرح شده از سوی سایت هاشمی به گونه ای است که او منتی بر سر نظام گذاشته که اسرار مهم را تا به حال افشا نکرده است و در صورت تشخیص(!) برخی از آنها را افشا می‌کند و البته تشخیص(!) هاشمی تصادفا با برخی اتفاقات از جمله محاکمه فرزند او همزمان می شود!

لازم به ذکر است که 8 سال پیش نیز هاشمی در جدالی که با محسن رضایی یکی از سرداران سپاه پاسداران در دفاع مقدس درباره علت آغاز جنگ و دلایل پذیرش قطعنامه 598 پیدا کرده بود، یکی از نامه های محرمانه آن دوران از محسن رضایی به امام راحل را در اختیار رسانه ها قرار داد که اینکار وی به ناراحتی و تذکر شدید نیروهای مومن و انقلابی به ایشان منجر شد و در ادامه با تذکر امام خامنه ای مبنی بر عدم ضرورت پرداختن به برخی مسائل گذشته، پایان پذیرفت.


در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این مطلب در سایت هاشمی با قلم سعید لیلاز که سابقه محکومیت به دلیل نقش او در فتنه سال 88 را نیز در کارنامه خود دارد نوشته شده است!

پ.ن: یکی از دلایلی که مردم دیگر هاشمی را در خط ولایت فقیه نمی دانند همین موضوع است که وی تا این حد ساده لوح میباشد که هنوز پی به این نکته نبرده است که صاحب و مقتدا و مولای این انقلاب امام زمان(عج) میباشد و همانطور که بنی صدرها و خاتمی ها و موسوی ها و جنگ ها و فتنه ها و... نتوانستند این نظام و انقلاب را از بین ببرند، دیگر مشتی اسرار و خاطرات هم کاری از پیش نخواهند برد.



و اما امروز:


درگیری در مجلس در پی اظهارات مطهری درباره فتنه 88

مطهری: حصر برخلاف قانون اساسی است. ٩

 دی یوم الله نیست یوم الشیطان است/ ابوترابی: سخنان شما نظم جلسه را بر هم می زند/ شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق در مجلس/ درگیری در مجلس در پی اظهارات مطهری درباره 88



              امان از خواص بی بصیرت

  • ابوالفضل قشقائی زاده

تهدید یک فرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">