سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

نداره خودتون توضیحش بدید اصلا توضیح و نتیجه همه چی دست خودتونه حتی خودتون میتونید جهنمتون و بهشت کنید میگم جریانشو

گوش کنید و نظر بدید

❎نقدی کوتاه بر سخنان رییس جمهور  در همایش راهکارهای پیشرفت اقتصاد کشور❎


۱_جناب رییس جمهور شما بعد از یک سال و نیم از ریاست جمهوریتان یاد مردم افتادید که میگویید باید مسایل مهم به همه پرسی گذاشته شود??

۲_بعد از ایام بصیرت و پرده برداشتن از خیانتهای اصلاح طلبان , فشار از سوی چپ ها انقدر بر روحانی زیاد شد , که مجبور شد با این سخنان مرهمی بر دل دشمنان ولایت فقیه بگذارد.

۳_اگر همه پرسی اجرا شود یا نشود ب هرحال یک اغتشاشاتی را به همراه خواهد آورد.

۴_با اجرای رفراندوم در رابطه با انرژی هسته ای پیش زمینه ای خواهد شد برای رفراندوم های بعدی مثل رفراندوم حصر سران فتنه , رفراندوم حضور نظامی ایران در سوریه و لبنان و عراق و ... که در این صورت به هدف کثیف و  اصلیشان یعنی منزوی کردن رهبر انقلاب و تشریفاتی کردن شخصیت ولی فقیه خواهند رسید.

۵_با اجرای همه پرسی مجلس به دشمنی با رییس جمهور خواهد رسید که احتمالا حرف از  سوال از رییس جمهور پیش خواهد آمد که اگر رهبر دخول نکند , اصلاح طلبان ب رهبر ایراد میگیرند که چطور برای احمدی نژاد مانع شد برای روحانی نشد , و اگر رهبر انقلاب دوباره مانع از سوال مجلس از ریس جمهور شود هجمه رسانه ای بر ولی فقیه ب عنوان دیکتاتور بودن فرود خواهد. امد.

۶_جناب روحانی همه ملت راضی هستند این همه تحریم نفت و بانک مرکزی و خودرو و .... برداشته شود و انرژی هسته ای هم پلمب شود ولی تجربه دولت خود شما به ما ثابت کرد که اینطور نخواهد شد. مگر بعد از قرارداد ژنو ۲ که ۱۵ درصد غنی سازی را کم کردید و خون شهدای هسته ای را لگد مال کردید , تحریمی از ایران برداشته شد ؟؟ نه تنها برداشته نشد بلکه بعد از هفت روز از قرارداد ژنو۲ ،۲۱ شرکت مرتبط با نفت و خودروسازی دوباره تحریم شدند

میرسیم به حرف رهبر انقلاب که فرمودند , انرژی هسته ای بهانه ای برای تحریم است , اگر انرژی هسته ای هم نباشد چیز دیگری را بهانه میکنند تا بیشترین ضربه را به ملت ایران وارد کنند.

 ۷-تمام مشکل غرب با ایران که به توافق نمیرسند , همکاری ایران با حزب الله لبنان و فلسطین و سوریه و عراق است ,  سیاست گذاران غربی قریب ب اتفاق صهیونیست هستند و  اولویت اولشان ایجاد امنیت برای پایداری اسراییل است , ب همین دلیل با هر اهرمی که بتوانند در صدد هستند که با فشار بر حکومت ایران این هلال شیعه به وجود امده در خاور میانه که عمود میشود بر سر اسراییل را ازبین ببرند.

واضح است که بعد از ازبین بردن این هلال شیعه که حاصل خون هزاران شهید در طول تاریخ انقلاب اسلامی است , دیگر امریکا و دستیاران خونریزش ترس و واهمه ای برای حمله موشکی ب ایران  و ازبین بردن ملت ایران نخواهد داشت ,

۸-اقای روحانی دیروز هم با عناوینی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهمت هایی وارد کرد , که خواسته و ارزوی دشمنان انقلاب است , چون سپاه پاسداران بزرگترین سازمانیست که دشمن اصلی اسراییل میباشد ,, اقای روحانی دل دشمنت را شاد نکن با این حرفها و تهمت ها ب یار اصلی  انقلاب اسلامی که همانا امام خمینی فرمود :اگر سپاه نبود کشور نبود.

۸-جناب روحانی در اخر اگر فرض بگیریم تمام تحلیل های بالا اشتباه باشد من با یک دلیل منطقی و قطعی ب شما خواهم گفت صحبتهای دیروز شما جاده باز کن سیاستهای کثیف دشمن بوده چرا که تمام رسانه های ضد انقلاب و ضد ملت ایران از صحبتهای شما خیلی خوشحال بودند.دیروز BBC کم مانده بود فریاد بزند , روحانی مچکریم,

مگر امام خمینی نفرمود :

ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺩﯾﺪﯾﺪ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻋﯿﺒﯽ ﺩﺭ ﮐﺎﺭ ﺍﺳﺖ .

ﺻﺤﯿﻔﻪ ﻧﻮﺭﺝ 17 ،ﺹ 250

مگر ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ نفرمود :

ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﮐﻒ ﻣﯿﺰﻧﺪ، ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺧﻮﺩﯼ ﮔﻞ ﺯﺩﻩﺍﯼ ! ﺑﺒﯿﻦ

ﭼﺮﺍ ﺯﺩﯼ؟ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﺮﺍ ﮐﺮﺩﯼ؟ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﮐﺮﺩﻩﺍﯼ؟ ﺑﺒﯿﻦ ﻣﺸﮑﻠﺖ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟ ﺑﮕﺮﺩ ﻣﺸﮑﻞ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ

ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻦ ﻭ ﺗﻮﺑﻪ ﮐﻦ .


رییس جمهور کشور ایران خواهش میکنیم به آغوش ملت و ولایت مطلقه فقیه بازگرد تا سرنوشت بنی صدر برای شما تکرار نشود.

والسلام علی من اتبع الهدی

  • ابوالفضل قشقائی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">