سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

نداره خودتون توضیحش بدید اصلا توضیح و نتیجه همه چی دست خودتونه حتی خودتون میتونید جهنمتون و بهشت کنید میگم جریانشو

«خاطره‌های خاکی» نوجوانان خواندنی شد

موسسه فرهنگی منادی تربیت کتاب «خاطره‌های خاکی» نوشته علی باباجانی و تصویرگری محمدجعفر سلیم‌زاده را برای نوجوانان منتشر کرد.

تصویر کتاب
 
تصویر کتاب

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «خاطره‌های خاکی» دل‌نوشته‌هایی برای جبهه و جنگ، شامل دوازده بخش با عنوان‌های «شناسنامه فلزی»، «گل و پوتین»، «چشمه سیار»، «بوی آن روزها»، «تکه‌ای از زمین خدا»، «دلم برای تاپ تاپ سینه‌اش تنگ شده»، «دفتر ناتمام»، «کشتی بیابان جبهه»، «کوله و کلوچه»، «گنجشک و سیم خاردار»، «متشکرم پرچم» و «گاهی مرا بخوان» است.

در بخشی از «گنجشک و سیم خاردار» می‌خوانیم: «سیم خاردار خوشحال بود. چون پس از مدت‌ها گرمی یک گنجشک را روی شانه‌اش حس می‌کرد. بوی گنجشک با صدای جیک و جیک او را به شوق آورد. سیم خاردار رفت به روزهای دور؛ روزهایی که جنگ بود. جیک و جیک گنجشک‌، صدای توپ و تانک و انفجار و حضور آدم‌ها را در او زنده کرد...»

علی باباجانی، نویسنده کودک و نوجوان، در سال 1352 متولد شد و دارای فوق لیسانس ادبیات است از وی تا به‌ حال بیش از 20عنوان کتاب منتشر شده که از آن جمله می‌توان به مجموعه شعر «بهار کی می‌آید»، مجموعه طنز «آقای بی‌رویه» و «اتل متل یه بابا» اشاره کرد.

کتاب «خاطره‌های خاکی» در قالب 110 صفحه و شمارگان دو ‌هزار نسخه در قطع رقعی توسط موسسه فرهنگی منادی تربیت منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با بهای 55 هزار ریال خریداری کنند./

  • ابوالفضل قشقائی زاده

خاک برسرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">