سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

عشق .دنیای بچه ها.زندگی .خداخدا

سکوت پرحرف

نداره خودتون توضیحش بدید اصلا توضیح و نتیجه همه چی دست خودتونه حتی خودتون میتونید جهنمتون و بهشت کنید میگم جریانشو

نمیدونم 3

تا جایی رسیدیم که اومدن مبالغ و نامه های داخل ضریح رو جمع کنن و ما در حال نوشتن بودیم
ــ میخوای شمارومو بندازم تو ضریح بعد اینکه پیگیری کردن خبر بدن
ــ توخیلی علاقمندی شمارتو به من بده :|
ــ ببینم نمیخوای واس ِ آقاتون نماز بخونی ؟؟؟
تو همین گفتگو ها بودیم که یه دفعه چند تا گنجشک از بالای ضریح اومدن تو ...
من رفتم جلو ...
ــ آخیــــــــــــــ الهیـــــــــ پاشو پاشو بیا اینجا جوجو ببین !
تو همین حین یه صدای جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغـــــــــــــــ ... فضا رو پر کرد
همچین جیغ زدا !
فکر کردم شیری پلنگی چیزی داره میره سمتش
نگو جوجو بود ...
ـــ اییــــــــــ اینا چجوری میان اینجا مگه فضا بسته نیست ؟؟؟
آدم امنیت نداره اییـــ
ـــ نمیدونستم آدم خوارن ...
بلند شد ...
شروع کرد به راه رفتن و منم از ترس اینکه آبروریزی نکنه و دسته گل به آب نده دنبالش راه افتادم ...
ـــ چه بی کلاس !
ـــ چی چه بی کلاس ؟؟؟
ـــ هر یه سانت یه فرش پهنه ، خوشم نیومد ، البته سنگ مر مراشو دوست دارم ولی نه اونقدر ...
ـــ ببخشید نمی دونستم مورد پسندتون واقع نمیشه ! اگه میدونسمتما میگفتم به افتخار وجودتون پارکتش کنن !
خندش گرفت ...
داشتیم همون دور و بر قدم میزدیم که خانوم نسبتا پیری اومدن پیشمون
دخترم میشه دعای توسل بخونید ؟؟؟ منم باهاتون تکرار کنم ؟؟؟
منم که از خدام بود این فرصت گیر بیاد تا ...
ـــ دوستم میخونه !
ــ من ؟! تو آقا رو دوس داری !!! برو تو بخون
به هر زوری بود فرستادمش جلو ...
از اینجا جالب میشه : )
و نکته ی اخلاقی !              

  • ابوالفضل قشقائی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">